"Entre a realidade e os soños trazo líneas e cores nos papeis"

jueves, 19 de abril de 2012

Os Maios na EMAO e na E-trad

Un grupo de alumnos da E-TRAD xunto con outro da EMAO, puxéronse dacordo para facer unhas decoracións para as portas principais das diferentes escolas co fin da festividade dos Maios.

¡¡Unha xuntanza entre as artes visuais e as sonoras!! Esperamos que esto sexa o principio de máis colaboracións xuntos. Onde ambas escolas podan compartir coñecementos e actos entre tod@s. Onde vellos e novos alumnos vaian creando historia.

A actividade levarase a cabo os días 17, 19 e 20 de Abril no patio polo que se unen ambas (entre Serigrafía artística e Luthería de Zanfona e Gaita) Se chove estaremos nos descansillos da E-TRAD ou no aula que nos deixen.

O evento consta de cubrir unha estructura que cubrirá as portas con motivos dos Maios, cunha primaveira chea de cor e con temática libre ¡¡¡Libertade creativa!!! Con técnica de Collage e Pintura.

ESPERAMOS A VOSA PARTICIPACIÓN!!




E aquí o proceso das portas coa aportación de tod@s:





4 comentarios:

MERCEDES PÉREZ "KOTORI" dijo...

¡¡¡Cómo os lo habéis currado!!! Os habéis dejado los riñones, las rodillas, las espaldas...pero el resultado es precioso...supongo que haréis un reportaje cuando estén colocados.. Genial...

Olalla Fl dijo...

Gracias Kotori!! La verdad es que estuvo genial, hoy viernes 20 por la tarde estarán los de la E-Trad (música) con collages y pintando y... puertas acabadas, tengo unas ganas de verlas colgadas sustituyendo las de piedra, a ver si aguantan, por que con esta primavera lluviosa que tenemos... Lo bueno es que están echas sobre lona y la pintura es plástica, asi que es un punto a favor jajajaja

Que ganas de verlas puestas,van llenas de vida, de color y una aportación de distintas personas que eso es lo mejor jajajaja

Besiños.

YELLICE dijo...

GRACIAS!!!!,LA VERDAD ES QUE FUE UNA EXPERIENCIA QUE HACIA AÑOS QUE NO EXPERIMENTABA, CUANTO ECHO DE MENOS ESTE TIPO DE ACTIVIDADES.

YO REPITO!!!.

PARA VER TODO EL PROCESO DE PRINCIPIO A FIN VISITAR EL SIGUENTE BLOG: emaoserigrafiaartistica.blogspot.com

SALUDOS!!!

Olalla Fl dijo...

:D
Bicos Yellice, como dices tu siempre, ruído, ruído jajajaja
:D

Como una frase publicitaria (creo que anunciaba un coche) o te mueves o caducas jajaja